niedziela, 19 lipca 2015

Konkurs



Czas wyruszyć z pierwszym konkursem. Zapraszam więc do wzięcia w nim udziału.
Nagrodą będzie książka Krystyny Mirek „Francuska opowieść”, pochodząca z mojej własnej biblioteczki.

A oto co powinnaś/powinieneś zrobić, aby wygrać:
1.     Przede wszystkim zgłosić chęć do udziału w konkursie.
2.     Być obserwatorem mojego bloga lub polubić mój profil na Facebooku.
3.     Udostępnić baner konkursowy podlinkowany do tego postu na swoim blogu/Facebooku/Google+
4.     Opublikować w komentarzu na blogu lub na Facebooku krótkie uzasadnienie, dlaczego książka ma trafić akurat do Ciebie.
Przykład zgłoszenia:
1.       Zgłaszam się!
  1. Obserwuję (ewentualnie Lubię na FB) jako: 
  2. Baner: (link lub informacja o miejscu udostępnienia)
  3. Krótkie uzasadnienie dlaczego książka miałaby trafić akurat do Ciebie.
Uwaga!
 Konkurs będzie trwał także na Fanpage'u. Można więc jednocześnie zgłaszać się na blogu jak i na Fanpage'u, zwiększając swoje szanse na wygraną :)

Zgłaszać się można do środy 29 lipca włącznie. 
Wyniki 31 lipca na blogu.

Regulamin konkursu:
  1. Organizatorem konkursu jest JoKo. autorka bloga literackiswiatjoko.blogspot.com
  2. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz „Francuskiej opowieści” autorstwa Krystyny Mirek ufundowany przez autorkę bloga.
  3. Konkurs trwa od 19.07.2015 r. do 29.07.2015 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
  4. Aby wziąć udział w konkursie należy: być obserwatorem bloga (ewentualnie fanpejdża), udostępnić baner oraz wykonać zadanie konkursowe.
  5. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski. 
  6. Wyniki zostaną opublikowane 31 lipca na blogu. 
  7. Zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie wykonanych zadań konkursowych.
Zapraszam również do zapoznania się z moją recenzją "Francuskiej opowieści"  tutaj oraz do wzięcia udziału w moim wyzwaniu czytelniczym Czytamy powieści Krystyny Mirek tutaj.

14 komentarzy:

  1. Ja właśnie zamowilam książkę wiec podziękuję ale udostępnie napewno na Facebooku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, obserwuję jako Magdalena Sobieszczyk na fb, post udostepniony rowniez na tablicy fb

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Zgłaszam się!
    2.Obserwuję bloga i lubię na fb) jako: Natalia Kapela
    3.Baner: informację o konkursie udostępniłam na swoim fb: https://www.facebook.com/natalia.kapela1
    4.Krótko i na temat powiem, że marzy mi się ta książka odkąd tylko ujrzałam tą okładkę i ciekawa jestem jak się potoczą dalsze losy bohaterów pierwszej część czyli "Szczęścia all inclusive" i gram o nią już po raz nie wiem, który i mimo, że się nie udaję nie poddaje się i staram nadal spełnić marzenie aby ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się gdyż cierpię na nie uleczalną chorobę nazywaną popularnie książkoholizmem. Jedynym środkiem, który łagodzi me cierpienia są książki. Błagam o datek xD (obserwuje w google)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Ta książka jest na mojej liście do przeczytania więc chętnie o nią zagram ;)
    2. Obserwuję blog jako Luiza Berenika, lubie na fb jako Luiza Pitera
    3. Udostępniłam post konkursowy na swoim profilu na fb publicznie https://www.facebook.com/luiza.pitera

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się z przyjemnością :-)
    Obserwuję i lubię na na FB jako Mariola Niowak
    Udostępniłam informację o konkursie na swoim profilu FB (oczywiście jako publiczny).
    Trzeci punkt jest najtrudniejszy, bo czymże moje pragnienie posiadania tej książki różni się od pragnienia innych? Ale spróbuję. Bardzo chciałabym przeczytać tę książkę, bo tylko ona sprawi, że swoje wakacje spędzę nie w bloku, na balkonie - a na francuskiej prowincji, w otoczeniu malowniczych winnic, tajemniczego zamku i francuskiej arystokracji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję i lubię na fb jako: Edyta Chmura
    Informację o konkursie udostępniłam na fb.
    W książkach Krystyny Mirek znajduję wszystko to, co najbardziej podoba mi się w powieściach obyczajowych: życiowe historie, trudne dylematy, rodzinne sekrety i autentyczne emocje. Do tego piękny, delikatny i staranny język. Posiadam większość książek autorki, w tym także "Szczęście all inclusive", dlatego bardzo chciałabym przeczytać kontynuację losów Beaty, Kacpra, Oliwii i Jakuba. I nie powiem, opisy francuskich winnic również mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zglaszam sie z przyjemnoscia :-)
    Lubie na fb jako Wlodek Piasecki
    Info udostepniam na fb jako Wlodek Piasecki

    Jako nieliczny facet bardzo chcialbym wygrac te ksiazke aby moc ja ofiarowac mojej zonie , ktora wkrotce bedzie miala urodziny .. Pani MIREK jest jej ulubiona pisarka ale po sprawdzeniu bibloteczki widze,ze tej jeszcze nie posiada . Najwazniejszy argument :dzieki zonie zainteresowalem sie ksiazkami i czytam je namietnie , zwlaszcza te damskie i kryminaly :-)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Bloga obserwuję jako Asia Szach
    informację o konkursie udostępniłam na FB https://www.facebook.com/joanna.szarek.3
    Dlaczego ma trafić do mnie? Kocham czytać zwłaszcza te książki, które wychodzą "spod pióra" naszych rodzimych autorek i autorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Lubie na fb i obserwuje jako Emila Kejna
    https://www.facebook.com/emila.kejna/posts/999480180073839 - udostepnione na fb
    Jak to mówią do trzech razy sztuka poluje na nią już po raz trzeci i może tym razem mi się uda dlaczego bo potrzebuje lekkiej przyjemnej książki na wakacje by się odstresować od pracy więc tylko z Panią Krysią Mirek będzie to możliwe by móc przenieść się w fantastyczną podróż do francji razem z bohaterami bo moja realna podróż jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Zgłaszam się!
    2.Obserwuję jako: Anna Pasieczna
    3.Baner: (https://plus.google.com/101180459067788970186/posts/VHuVeNrZzNz)
    4.Urzekł mnie tytuł, nie wiem czego się spodziewać po książce, gdyż nie czytałam żadnych streszczeń czy krótkich opisów(nigdy tak nie robię, wolę sama poznać książkę od początku do końca). Dlatego też chciałabym wygrać tę o to książkę, by przekonać się czy jej treść urzeknie mnie tak samo jak tytuł:)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Zgłaszam się!
    2. Obserwuję jako: Braggaxyz , a lubię na fb jako: Ada B.
    3. Baner: https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/426940877489836?pnref=story
    4. Jak na filolożkę z wykształcenia przystało.. czytanie jest moim nałogiem i każda nowa pozycja książkowa, która mam okazję przeczytać (a i umieścić w mojej domowej biblioteczce) sprawia mi ogromną frajdę. :)

    OdpowiedzUsuń