czwartek, 9 lipca 2015

Wyzwanie czytelnicze - "Czytamy powieści Krystyny Mirek"


Wyzwanie nr 1
Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału 
w moim autorskim wyzwaniu "Czytamy powieści Krystyny Mirek"

 To wyzwanie postawiłam sama sobie, ale wszystkich chętnych serdecznie zapraszam do wzięcia w nim udziału. Ostatnio przyłapałam się na tym, że czytam głównie literaturę anglojęzyczną i zaniedbałam rodzimych autorów. Powieści Krystyny Mirek są moim pierwszym wyzwaniem - stawiam sobie za cel przeczytać cały dotychczasowy dorobek literacki Pani Krysi. Później zapewne na moim blogu pojawią się kolejne wyzwania, dotyczące kolejnych polskich autorów. 

Zasady ogólne wyzwania "Czytamy powieści Krystyny Mirek":

  • Wyzwanie czytelnicze "Czytamy powieści Krystyny Mirek" polega na przeczytaniu całego dorobku literackiego  Krystyny Mirek.
  • Czytamy przynajmniej jedną książkę pani Mirek miesięczne - jeśli ktoś ma możliwość, aby przeczytać więcej, nic nie stoi na przeszkodzie, aby to zrobić.
  • Uczestnikiem wyzwania może każdy, kto posiada bloga.
  • Będzie mi bardzo miło, jeżeli pod recenzją książki zostanie umieszczona informacja, że została przeczytana w jego ramach oraz jeżeli link do tego postu pojawi się na stronie/blogu uczestnika. (W niedługim czasie spróbuję przygotować podlinkowany baner do tego postu, najpierw jednak muszę się nauczyć tego "czary mary" - mam nadzieję, że mi to wybaczycie, ale jestem początkującą blogerką i nie wszystko jeszcze potrafię).
  • Do zabawy może się przyłączyć każdy i w dowolnym momencie, zostawiając komentarz pod tym postem. Zostawcie również linki do Waszych blogów, abym mogła przygotować listę uczestników wyzwania.
  • Zgłoszenia recenzji dla miesiąca lipca 2015 również pozostawcie w komentarzu pod tym postem.
  • Na początku każdego miesiąca w oddzielnym poście zostaną ogłoszone wyniki oraz lista recenzji z linkami odsyłającymi na Wasze blogi.
  •  Nagród nie obiecuję ;), ale kto wie... może pojawi się taka możliwość. Najważniejsza jednak, moim zdaniem, jest dobra zabawa i wymienianie się własnymi opiniami oraz przyjemność wynikająca z czytania. 
Lista książek Krystyny Mirek:
1.     "Francuska opowieść"
2.     " Szczęście all inclusive"
3.      "Podarunek"
4.     "Cicha 5"
5.     "Miłość z jasnego nieba"
6.     "Droga do marzeń"
7.     "Pojedynek uczuć"
8.     "Polowanie na motyle"
9.     "Prom do Kopenhagi"
10.    Saga "Jabłonowe wzgórze" tom 1 "Szczęśliwy dom"

Mam nadzieję, że nie pominęłam żadnej z powieści. Jeśli jednak mój spis jest niekompletny, dopiszcie brakujący tytuł w komentarzu, a niezwłocznie naprawię swoje niedopatrzenie.

Osoby zainteresowane zapraszam również do odwiedzenia bloga Pani Krystyny   kliknij tutaj

Uczestnicy:
  1. Eka 
  2. madmad


7 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział. Mój blog: http://ogrodksiazekmad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super mamy pierwszą osobę, która dotrzyma mi towarzystwa :)

      Usuń
  2. Zgłaszam się do wyzwania. Kupiłam niedawno 3 książki Krystyny Mirek, nie miałam okazji ich jeszcze przeczytać, więc to wyzwanie jest dla mnie stworzone. Mój blog http://zpasjaprzykawie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) Już dopisuję drugą uczestniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyłączam się i ja https://www.facebook.com/kobietyzksiazkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja Szczęście all inclusive https://www.facebook.com/kobietyzksiazkami/photos/pb.429799593864195.-2207520000.1443728690./447655258745295/?type=3&theater
    Recenzja Francuska opowieść https://www.facebook.com/kobietyzksiazkami/photos/pb.429799593864195.-2207520000.1443728690./447658508744970/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  6. A tutaj Szczęśliwy dom https://www.facebook.com/kobietyzksiazkami/photos/a.429802643863890.1073741828.429799593864195/470587689785385/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń