środa, 29 lipca 2015

Stosiki #2



W ubiegłym tygodniu na Facebooku pisałam, że nadeszła do mnie paczka ze sztukater.pl. Jednak przykre wydarzenia w prywatnym życiu sprawiły, iż do tej pory nie podzieliłam się z Wami informacją, jakie książkowe skarby zawierała owa przesyłka.
Oto pierwszy stosik:



A w nim:
1.     „Pamiętnik” – Łukasz Piotr Kotwicki
2.     „Ogień i woda” – Victoria Scott
3.     „Gdyby nie ona” – Joyce Maynard
4.     „Tuż za rogiem” – M. Kawka, R. Źiółkowski
5.     „Tajemnice królów” – Victoria Gische


Stosik numer dwa:

A w nim:
1.     „Anna Jantar. Biografia”
2.     „Pewnej nocy we Włoszech” – Lucy Diamond
3.     „Czułe słówka” – Larry Mc Murtry
4.     „Świat na żółto” – Albert Espinosa
5.     „Wada ukryta” – Thomas Pynchon

Stosik numer trzy:

A w nim:
1.     „Poradnik dla mężczyzn – Zbuduj formę i spal tłuszcz w 6 tygodni”
2.     „Rozwijanie poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym:
3.     „Dom bez mężczyzn” – Karine Lambert
 

 W paczce były również książki dla dzieci:
1. "Znowu kręcisz Zuźka" - Dorota Suwalska
2. "Strachopolis" - Dorota Wieczorek
3. "Eliza" - Katarzyna Wagasiewicz

oraz dla najmłodszych:
1. "Wierszopełki" - Dorota Chioma
2. "Co kryją zagadkowe baśnie - znajdź wszystkie szczegóły"


Ogromnie się cieszę, że zostałam obdarzona zaufaniem i otrzymałam tyle cudnych książek do zrecenzowania :).




4 komentarze:

  1. Od dawna poluję na "Ogień i woda". Reszta pozycji niespecjalnie mnie zainteresowała, ale może to tylko pozory i będą świetną lekturą :)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po lekturze "Tuż za rogiem" i naprawdę polecam. Jedna z najlepszych pozycji polskiej prozy jakie czytałam :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe stosiki! "Ogień i woda" czyta się jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam już o niej pozytywne recenzje i jestem jej bardzo ciekawa. :)

      Usuń