piątek, 31 lipca 2015

Wyniki konkursu "Wygraj Francuską opowieść"



Nadeszła pora, aby przedstawić wyniki konkursu, w którym można było wygrać książkę Krystyny Mirek pt. „Francuska opowieść”. O powieści pisałam tutaj.

Przypomnę najpierw, że aby wziąć udział w konkursie należało:
1.     Przede wszystkim zgłosić chęć do udziału w konkursie.
2.     Być obserwatorem mojego bloga lub polubić mój profil na Facebooku.
3. Udostępnić baner konkursowy podlinkowany do tego postu na swoim blogu/Facebooku/Google+
4.   Opublikować w komentarzu na blogu lub na Facebooku krótkie uzasadnienie, dlaczego książka ma trafić akurat do Ciebie.

Przejdźmy do ogłoszenia wyników:

Spod postu konkursowego, opublikowanego tutaj, wybrałam zgłoszenia, które spełniały warunki konkursu. Podobnie ze zgłoszeniami na Facebooku (post opublikowany tutaj), gdyż można było wziąć udział w konkursie i na blogu i na Facebooku. Każdy z uczestników konkursu otrzymał swój numerek, zgodny z kolejnością zgłoszeń. Oto lista osób uczestniczących w konkursie:
1.     Magdalena Sobieszczyk
2.     Natalia Kapela
3.     Panna Rowle
4.     Luiza Berenika
5.     Mariola Niowak
6.     Edyta Chmura
7.     Wlodek Piasecki
8.     Asia Szach
9.     Emila Klejna
10.  Anna Pasieczna
11.   Ada B.
Zgłoszenia z FB:
12.   Magdalena Sobieszczyk
13.   Natalia Kapela
14.  Karina Julia Wrońska
15.  Luiza Pitera
16.  Mariola Niowak
17.  Edyta Chmura
18.  Wlodek Piasecki
19.  Teresa Kłos-Zakrzewicz
20.  Teresa Rąpała
21.  Joanna Szarek
22.   Anna Pasieczna

Następnie za pomocą programu na stronie Losowe.pl, który generuje szczęśliwe liczby spośród przedziału 1-22 wygenerowałam jedną szczęśliwą liczbę:



Wygrała osoba,  z numerkiem 12 czyli 
Pani Magdalena Sobieszczyk.

Gratuluję! :)
Panią Magdalenę proszę o maila z adresem, na który mam wysłać książeczkę na adres jokoaska@gmail.com.

Dziękuję Wam za udział w zabawie!

Już wkrótce kolejne konkursy! :)

3 komentarze:

  1. Buuu, szkoda, że wcześniej nie wiedziałam o tym konkursie. Chętnie wzięłabym w nim udział, bo mam wielką ochotę przeczytać "Francuską opowieść"... No nic, trudno. Może następnym razem:-) W każdym razie gratuluję zwycięzcy:-)

    OdpowiedzUsuń