środa, 27 stycznia 2016

Wyzwanie kiedyś przeczytam 2016 – mój pierwszy stosik 12-tu książek

Chciałabym Was poinformować, że wielką radością przyłączam się do wyzwania czytelniczego, prowadzonego przez Lustro rzeczywistości – Kiedyś przeczytam. Zabawa polega na tym, aby wybrać ze swoich półek stos dwunastu książek, które chcemy/musimy jak najszybciej przeczytać. Następnie robimy zdjęcie stosiku i na swoim blogu umieszczamy informację o przyłączeniu do wyzwania, wraz z fotografią wybranych książek. Później czytamy je i recenzujemy. Kiedy skończymy jeden stos, możemy zgłosić drugi, a potem trzeci i następne. Fajne wyzwanie, prawda? Zwłaszcza, że każdy z nas, blogerów książkowych, w swojej kolekcji ma pozycje, które z jakichś powodów leżą i czekają w kolejce na przeczytanie. 
 
A oto mój stosik (mam nadzieję, że nie ostatni):


 
(listę tę będę sukcesywnie aktualizować o linki do recenzji)

7 komentarzy:

  1. Życzę zatem powodzenia. Na pewno Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę powodzenia :) U mnie takich stosów byłoby mnóstwo, bo mam skłonności do chomikowania książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Najprawdopodobniej to nie jest mój pierwszy stosik w tym wyzwaniu ;) Mam wiele książek, które stoją na półce i czekają na przeczytanie ;)

      Usuń
  3. Witaj w wyzwaniu :) Mam nadzieję, że to nie ostatni stosik. Już dopisałam Cię do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Ja również mam nadzieję, że nie ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń